Політика гарантії та ремонту:

Гарантія:

Кожен пристрій має унікальний номер і гарантійний талон для забезпечення належного виконання гарантійних процедур, гарантія становить 12 місяців з дня продажу, ремонт протягом гарантійного терміну здійснюється на підприємстві-виробнику, вартість послуг поштового зв'язку, кур'єрів та інші накладні витрати витрати, пов'язані з гарантією, оплачує покупець.

Для первинної оцінки ми можемо попросити записати відео про проблему з продуктом.

Насадки, блок, кабелі та інші деталі не підлягають гарантії, якщо вони впали, розібрані, мають вм’ятини, подряпини або інші сліди втручання, якщо вони використовувалися для інших цілей, зазначених у інструкції, були порушені інші умови експлуатації.

Гарантія діє лише у випадку: всі етикетки та заводське маркування збережені.

Гарантійний ремонт проводиться тільки за наявності висновку від виробника про те, що умови експлуатації не були порушені і вироби не підроблені.

Гарантійний ремонт проводиться лише за умови задовільного гігієнічного стану виробу, інакше стягується плата за очищення та дезінфекцію.

Кошти, витрачені на доставку товару, не повертаються, вартість послуг поштового зв'язку, кур'єрів та інші накладні витрати, пов'язані з гарантією, оплачує покупець.

Післягарантійний ремонт:

Післягарантійний ремонт проводиться на підприємстві-виробнику і оплачується ремонтом. Вартість ремонту залежить від типу виробу.

Будь ласка, не розбирайте та не ремонтуйте виріб у загальних ремонтних майстернях.

Для первинної оцінки ми можемо попросити записати відео про проблему з продуктом.

Витрати на послуги поштового зв'язку, кур'єрів, ремонт та інші накладні витрати, пов'язані з післягарантійним ремонтом, оплачує покупець.

Післягарантійний ремонт проводиться тільки за умови задовільного гігієнічного стану, інакше стягується плата за очищення та дезінфекцію.

 

Ми готові відповісти на будь-які питання:

Телефон: 0800-211208

електронна пошта: info@mesoform.com.ua